blog blog .

blog

لیزر الکس در کرج

پوست مناطقی که موهای زائد دارند تیره تر از قسمت های دیگر بدن است. استفاده از لیزر الکس باعث می شود تا پوست ناحیه موردنظر روشن تر شود. این امر برای بسیاری از مردم جذابیت دارد. لیزر الکساندرایت نقش مهمی در برطرف شدن تیرگی پوست در این نواحی ایفا می کند. این دستگاه لیزر به علت دوام زیاد قطعات و کاهش هزینه های مصرفی به عنوان کم هزینه ترین دستگاه لیزر در جهان شناخته می شود.

لیزر الکساندرایت در کرج
لیزر الکس در کرج برای از بین بردن موهای زائد صورت و بدن به کار می رود. الکساندرایت یکی از برندهای شناخته شده در زمینه تولید دستگاه های لیزر است. لیزر الکساندرایت یک دستگاه قدرتمند و منحصر به فرد است که در زمان کوتاهی، موهای زائد را از بین می برد. این دستگاه، طول موجی ایجاد می کند که با برخورد مستقیم به ریشه و فولیکول مو باعث نابودی آن می شود. لیزر الکساندرایت گزینه مناسبی برای افرادی است که دارای پوست روشن و موهای تیره هستند. قدرت نفوذ بالای این لیزر جزء نقاط قوت آن به شمار می رود. لیزر الکساندرایت در کرج کیفیت بالایی دارد.

بهترین مرکز لیزر الکساندرایت در کرج
بهترین مرکز لیزر الکساندرایت در کرج خدمات متنوع و با کیفیتی را به مراجعین عزیز ارائه می دهد. لیزر الکساندرایت دارای مزایای زیادی است. با استفاده از این دستگاه می توان در عرض 3-1 جلسه، اختلالات عروقی را درمان کرد. علاوه بر این، برای کسانی که مشکلات رنگدانه ای دارند، مناسب می باشد. خدمات بهترین مرکز لیزر الکساندرایت در کرج موجب جوانی و زیبایی پوست می شود. این دستگاه برای رفع موهای زائد، از بین بردن تاتو، لکه ها و نیز رنگدانه های قرمز پوستی قابل استفاده است. کلیه خدماتی که در بهترین مرکز لیزر الکساندرایت در کرج ارائه می شوند، از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. این مرکز خدمات خود را در یک محیط بهداشتی و با استفاده از وسایل استریل و یکبار مصرف ارائه می دهد.

الکس کندلا
1- دستگاه Gentle Lase Pro :
این دستگاه با استفاده از کریستال الکساندرایت عمل می کند. این دستگاه دقت بالایی دارد و می تواند بر روی یک سطح خاص تمرکز کند بدون اینکه روی سطوح دیگر تاثیر بگذارد. دستگاه Gentle Lase Pro برای از بین بردن موهای زائد سطوح وسیعی از بدن به کار می رود. این دستگاه برای تیپ های مختلف پوستی از سفید تا سبزه استفاده می شود.

الکس کندلا
2- دستگاه Gentle Yag Pro :
لیزر کندلا ND-YAG نسبت به سایر دستگاه های الکس سرد، تنوع بیشتری دارد. قابلیت این دستگاه برای رفع موهای زائد و درمان مشکلات پوستی موجب شده تا شرکت ها رغبت بیشتری برای تولید آن داشته باشند. این دستگاه را می توان برای رفع موهای زائد، کک و مک، جای زخم، رفع عروق واریسی، جای جوش و … به کار برد. نمونه های دیگری از این دستگاه ها شامل دستگاه لیزر الکس الیت پلاس، آپوچی پلاس و لیزر الکساندرایت لومینس می شوند. در این دستگاه از کریستال YAG استفاده می شود.

الکس کندلا
3- دستگاه Gentle Max Pro :
در این دستگاه از هر دو کریستال استفاده می کنند. از این لیزر می توان برای رفع موهای زائد، واریس پاها، چین و چروک، عفونت قارچی ناخن، موهای زیر پوستی، آکنه رزاسه و … استفاده کرد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۱:۴۶ توسط:blog موضوع: نظرات (0)